oprogramowanie dla_agentow_crm strony_na_komorke system_rezerwacyjny
1 2 3 4

Aktualności CRM

  • 7 lutego 2013

    Zintegrowaliśmy CRM dla Agenta z naszym nowym produktem - wyszukiwarką ARIADNA, w której można rezerwować ofertę wszystkich touroperatorów korzystających z systemu Sykon i N-Sykon. Dzięki temu rezerwacje założone w ARIADNIE widoczne są w CRMie, a zakładając rezerwację w ARIADNIE można pobierać dane klienta ze swojego CRMu.

  • 6 sierpnia 2012

    Mamy przyjemność poinformować, że od dziś w CRM dla Agenta jest możliwość wczytywania rezerwacji założonych w systemie rezerwacyjnym TOM. Dzięki nowej funkcjonalności: każda założona w systemie rezerwacyjnym TOM rezerwacja automatycznie trafia na listę rezerwacji w CRMie. Możesz sam zdecydować czy do CRM mają przejść tylko rezerwacje stałe, czy również opcjonalne. Ponadto do CRM wczytują się wszystkie szczegóły zarezerwowanej imprezy, wraz z prowizją i danymi Klienta, a w CRMie można pobrać informację od touroperatora o godzinach wylotu oraz wydrukować umowę dla Klienta.  

  • 17 listopada 2010

    NOWOŚĆ wśród CRMów dla biur podróży! totalna integracja CRM dla Agenta z wyszukiwarką Merlin X. Od tej pory można nie tylko przenieść rezerwacje zrobione w Merlinie do swojego CRMa, ale również pobrać dane klienta z CRM przy zakładaniu rezerwacji w Marlinie! Dzięki tej funkcjonalności obsługa klienta będzie jeszcze szybsza.

  • 30 sierpnia 2010

    Nawiązaliśmy współpracę z twórcą platformy smsAPI.pl firmą COMVISION Sp. z o.o. Teraz nasi Klienci mogą korzystać z nowoczesnych rozwiązań z zakresu marketingu mobilnego. Integracja z smsAPI daje naszym Klientom możliwość informowania swoich klientów o płatnościach, związanych z rezerwacjami oraz promocjach, za pomocą powiadomień SMS.

  • 13 lipca 2010

    Rozpoczęliśmy współpracę z firmą ITSOFT, dostawcą systemu rezerwacji biletów euroTICKET. Od tej pory z euroTICKET można importować do CRM dla Agenta sprzedaż biletów. Dzięki tej funkcji za jednym kliknięciem do programu CRM dla Agenta zostaje przeniesiona sprzedaż biletów z danego dnia, razem ze wszystkimi danymi dotyczącymi klienta i zarezerwowanego biletu.

  • 13 maja 2010

    Do programu CRM dla Agentów dodaliśmy nową funkcję: noty księgowe. Tym samym spełniamy naszą obietnicę i ciągle rozwijamy i udoskonalamy nasz program, tak aby jak najlepiej służył agencjom turystycznym i ich pracownikom.

  • 27 kwietnia 2010

    Gratulujemy wygranej! Zwycięzcą w naszym konkursie została Pani Danuta z Biura Podróży i Turystyki Odyseja. Przypominamy, że nagrodę pieniężną wysokości 500 zł można było zdobyć odpowiadając prawidłowo na 3 pytania związane z programem CRM dla Agenta.

  • 19 kwietnia 2010

    KONKURS! Do wygrania 500 zł! Wystarczy odpowiedzieć na 3 pytania:

    1. Jak w programie CRM dla Agenta wydrukować etykietę dla jednego Klienta?
    2. Czym różnią się raporty: „Raport kasowy pracownika za okres” i „Raport kasowy wybranego pracownika za okres”?
    3. Co znajduje się w lewym dolnym rogu Karty rozliczeń rezerwacji?

    Na odpowiedzi czekamy do 25.04.2010 r. Zwycięzcę wylosujemy spośród prawidłowych odpowiedzi. Ogłoszenie wyników nastąpi 27.04.2010 r. Udział w konkursie mogą wziąć Pracownicy agencji turystycznych, które nie posiadają jeszcze własnego CRM dla Agenta.

PIRO
Ul. Małopolska 4/6
70-513 Szczecin

Tel.: +48 22 300 11 90
Tel.: +48 91 350 01 62

E-mail: biuro@sykon.pl