oprogramowanie dla_agentow_crm strony_na_komorke system_rezerwacyjny
1 2 3 4

CRM dla Agenta

  • Program CRM dla Agenta - podstawowe narzędzie pracy w każdym biurze podróży


    NOWOŚĆ! Pełna integracja z wyszukiwarką ARIADNA i TOM!


    CRM dla Agenta stworzony został z myślą o agencyjnych biurach podróży. Z definicji program przeznaczony do zarządzania relacjami z klientem (Customer Relationship Management) wzbogaciliśmy o funkcje niezbędne w każdym biurze podróży.

    CRM dla Agenta w jednym miejscu łączy bazę klientów i ich rezerwacje, niezależnie od systemu rezerwacyjnego w jakim były zrobione. Dodatkowo program posiada moduł rozliczeń, płatności, raportowania oraz korespondencji.

    Jako jedyny CRM na rynku, daje agentowi możliwość nie tylko wczytywania rezerwacji z systemów rezerwacyjnych (ARIADNA, euroTICKET, MerlinX, Sykon, TOM, Travella), ale również pobierania danych klienta do systemów rezerwacyjnych, przy zakładaniu w nich rezerwacji.

  • Program CRM dla Agenta daje pracownikom agencji turystycznej dużą oszczędność czasu, a co za tym idzie - pieniędzy

    Jak to się dzieje?

    Po pierwsze, zakładając rezerwację (w ARIADNIE, MerlinX, TOM), zamiast wpisywać dane klienta i uczestników rezerwacji można pobrać je ze swojego CRMa.

    Po drugie, rezerwację założoną w systemie (ARIADNA, euroTICKET, MerlinX, Sykon, TOM, Travella) można wczytać do swojego CRM dla Agenta. Rezerwacja taka zostaje zapisana w CRMie razem z danymi o kliencie i uczestnikach.

    Po trzecie, od razu w CRMie można dodać wpłatę klienta do rezerwacji. Wpłata taka ma już uzupełnione potrzebne dane o wpłacającym, o rezerwacji i o kwocie.

    Dzięki tym mechanizmom obsługa klienta jest błyskawiczna, a czynności biurowe zajmują minimum czasu.

Zobacz film

CO JESZCZE MOŻNA ZNALEŹĆ W CRM DLA AGENTA?
  • REZERWACJE
  • wszystkie rezerwacje w jednym miejscu - niezależnie od systemu w jakim były założone
  • import rezerwacji założonych w systemach ARIADNA, euroTICKET, MerlinX, Sykon, TOM i Travella do CRM przy pomocy jednego kliknięcia
  • możliwość dodawania rezerwacji "z ręki"
  • drukowanie karty rezerwacji - do teczki imprezy lub archiwum
  • lista rezerwacji nieopłaconych, którym mija termin dopłaty
  • lista rezerwacji z wylotem dziś, jutro i pojutrze - pomocna w przypadku zmiany godzin wylotów
  • możliwość wprowadzania rezerwacji w EUR i rozliczania ich w EUR lub PLN
  • raporty rezerwacji
  • statystyki rezerwacji
  • możliwość tworzenia własnych raportów rezerwacji
  • łatwe wyszukiwanie rezerwacji po każdym parametrze


  • KLIENCI
  • import danych klientów oraz uczestników rezerwacji, przy czytywaniu rezerwacji z systemów ARIADNA, euroTICKET, MerlinX, Sykon, TOM i Travella
  • możliwość wczytania danych klienta z bazy CRM - przy zakładaniu rezerwacji w systemie rezerwacyjnym nie trzeba już wpisywać danych klientów i uczestników, można je wczytać ze swojego CRMa
  • rozbudowane atrybuty opisujące klientów - możliwość samodzielnego ich określenia; pomagają w dopasowaniu oferty do oczekiwań klienta
  • historia klienta - chronologiczna lista wszystkich zdarzeń związanych z danym klientem (możliwość grupowania zdarzeń na osobnych listach)
  • rozbudowane wyszukiwanie klientów po każdym z możliwych parametrów przyspiesza wyszukanie danej osoby
  • baza firm / kontrahentów współpracujących z agencją turystyczną (biurem podróży)
  • przepisywanie uczestników z rezerwacji na listę klientów


  • PŁATNOŚCI
  • przyjmowanie wpłat od klientów typu: KP, KW, PRZELEW, KARTA, KONWÓJ, PRZEKSIĘGOWANIE
  • drukowanie dowodów wpłat
  • współpraca z drukarką (kasą) fiskalną i drukowanie paragonów
  • przypisywanie wpłat do konkretnych rezerwacji i klientów
  • możliwość wyboru sposobu numeracji wpłat
  • raporty kasowe - różne rodzaje, np. dla danego pracownika, dla danego oddziału itp.
  • możliwość stworzenia własnych raportów dotyczących wpłat
  • sprzedaż "towarów" poza rezerwacją, np. biletów lotniczych, autokarowych, transferów, parkingów, ubezpieczeń itp.
  • zapłaty do touroperatorów za rezerwacje - CRM dla Agenta sam podpowiada, za które rezerwacje można już i ile zapłacić
  • generowanie zapłat zbiorowych - ujęcie kilku rezerwacji na jednej zapłacie do touroperatora


  • FAKTURY
  • wystawianie i drukowanie faktur: VAT, VAT MARŻA, PRO FORMA, DUPLIKATÓW, NOT KSIĘGOWYCH, KOREKT, "W IMIENIU I NA RZECZ"
  • możliwość wyboru sposobu numeracji faktur
  • faktury prowizyjne dla touroperatorów - CRM dla Agenta podpowiada jaką wartość prowizji i kiedy zafakturować
  • zbiorcze rozliczanie prowizji - ujęcie prowizji za kilka rezerwacji na jednej fakturze
  • rejestry sprzedaży


  • KORESPONDENCJA
  • drukowanie etykiet (w celu wysyłki np. katalogów, kartek z życzeniami)
  • drukowanie kopert w każdym rozmiarze z logo biura podróży
  • odbieranie i wysyłanie e-maili do pojedynczych klientów lub grup klientów (w przypadku wysyłki maila do większej liczby odbiorców, każdy z odbiorców widzi tylko swój adres mailowy),
  • możliwość grupowania odbiorców w PACZKI, czyli grupy klientów o określonych cechach (osobistych, atrybutach) - lepsze dopasowanie wysyłanych treści do oczekiwań klientów
  • integracja z protokołem IMAP – odebrane w programie CRM maile nie są usuwane z serwera poczty
  • rozbudowane możliwości edycji treści wysyłanych maili
  • powiadomienia SMS – automatyczny system informowania Klienta o wpłynięciu wpłaty bezgotówkowej, przypominania o płatnościach (w przypadki braku dopłaty do rezerwacji) oraz o konieczności potwierdzenia godzin wylotów (opcja dodatkowo płatna)
  • KAMPANIE SMS i E-MAIL – możliwość przesyłania ofert i informacji o promocjach klientom połączone z monitorowaniem wysłanych wiadomości (opcja dodatkowo płatna)
  • dopisywanie e-maili i smsów do historii klienta


  • TOUROPERATORZY
  • baza organizatorów, z którymi współpracuje biuro podróży – z zaznaczeniem terminów dopłat, procentów zaliczek oraz sposobu rozliczania
  • zapłaty dla organizatorów za rezerwacje - możliwość zbiorczego przygotowania przelewu za dowolną liczbę rezerwacji
  • generowanie prowizji ze rezerwacje i wystawianie faktur prowizyjnych dla touroperatorów, z możliwością ujęcia kilku rezerwacji danego touroperatora na jednej fakturze
  • raporty podsumowujące sprzedaż i rozliczenia z touroperatorami (m.in. podsumowanie obrotu, prowizji, płatności)


  • UŻYTKOWNICY
  • baza pracowników
  • historia działań użytkowników programu (takich jak wprowadzenie danych, zmiana danych itp.)
  • historia logowań użytkowników do programu CRM dla Agenta
  • sprawy do załatwienia (organizer pracownika) - każdej sprawie można przyporządkować termin realizacji oraz status (nowa, w toku, gotowa)
  • graficzne statystyki sprzedaży pracowników, pokazują generowane przez pracowników przychody, prowizje itp.
  • przypisywanie użytkowników do określonych Grup (Administracja, Dyrektor, Kierownik, Pracownik)
  • możliwość tworzenia Działów i przypisywania do nich użytkowników – funkcja przydatna przy w przypadku agencji wielooddziałowych
  • osobne wejście (login i hasło) dla każdego Pracownika
  • system komunikatów - przekazywanie użytkownikom CRM ważnych informacji oraz podgląd na to kto zapoznał się z komunikatem, a kto nie


  • ADMINISTRACJA
  • archiwizacja – oprócz archiwizacji systemowej dokonywanej na naszych serwerach, w każdej chwili można zapisać dane znajdujące się w programie na swoim lokalnym dysku
  • indywidualne nadawanie uprawnień - przyznawanie poszczególnym pracownikom/grupom/działom odpowiednich poziomów dostępu do określonych danych/funkcji
  • samodzielne określanie wartości poszczególnych parametrów pojawiających się w programie (rozwijane listy)


  • DODATKOWE - funkcje niestandardowe
  • eksport do systemu finansowo-księgowego
  • integracja z drukarką fiskalną
  • integracja z VoIP (Voice over IP), czyli z telefonem internetowym - pozwala na identyfikację osób dzwoniących do biura
  • integracja z Fresh Mail - profesjonalnym systemem mailingowym
  • integracja z systemem bankowym - przygotowany w CRM-ie przelew do touroperatora jednym kliknięciem eksportowany jest do systemu bankowego

  • Umów się na bezpłatną prezentację! 91 485 23 98

PIRO
Ul. Małopolska 4/6
70-513 Szczecin

Tel.: +48 22 300 11 90
Tel.: +48 91 350 01 62

E-mail: biuro@sykon.pl